Kan jeg returnere varer fra forskellige ordrer i samme pakke?

Din bestilling kan blive opdelt i flere pakker afhængigt af varens type, hvilket lager pakken sendes fra, og pakkens størrelse. Dette fremgår altid i kassen, inden du godkender din bestilling, og du kan også se antallet af pakker i din ordrebekræftelse. For at sikre en hurtig og korrekt returhåndtering beder vi dig om ikke at sende returer fra forskellige pakker eller bestillinger i samme returpakke. Venligst send returerne hver for sig i henhold til de vedlagte returinstruktioner.

De fleste returneringer registreres online via vores returside, og hver modtaget pakke får også et unikt returforsendelsenummer ved returnering. Hvis du har betalt med konto/faktura, får du som regel din tilbagebetaling, så snart du har indleveret din returpakke hos dit udleveringssted – men kun for den returpakke, som returforsendelsenummeret er knyttet til. Øvrige returvarer skal først behandles manuelt. Identifikation og tilbagebetaling tager derfor længere tid, og der er større risiko for fejlbehandling. Skulle pakken uheldigvis forsvinde på vej tilbage til os, vil du desuden kun blive tilbagebetalt for de varer, der er knyttet til returforsendelsenummeret på den returpakke, som er registreret hos transportøren, da de resterende varer ikke er knyttet til samme returpakke.

Skulle du alligevel vælge at returnere varer fra flere forskellige pakker eller bestillinger i samme returpakke, bedes du være opmærksom på, at returfragt debiteres pr. returneret pakke i henhold til den opdeling, der blev vist i kassen/ordrebekræftelsen for den pågældende bestilling. Det betyder, at du debiteres én returfragt for hver modtaget pakke, som du returnerer varer fra.