Vi har et stort udvalg, der inkluderer både mindre og større varer. Nogle varer opbevares hos vores eksterne leverandører og sendes direkte fra deres lager til dig, mens andre sendes fra vores eget lager. Varerne kan have forskellig leveringstid, og der kan også være begrænsninger i, hvor stor en volumen en pakke må have, før den skal opdeles i flere. Derfor kan din bestilling blive opdelt i forskellige pakker eller leveringer. Du kan altid se den estimerede leveringstid for hver pakke i kassen før du afslutter dit køb, samt på ordrebekræftelsen.
Hvorfor bliver min ordre opdelt i flere pakker eller leveringer?
- Hvordan sporer jeg min pakke?
- Hvad gør jeg hvis min vare er transportskadet?
- Kan jeg bestille og få levering til et andet land?
- Hvordan leveres en længere pakke?
- Hvordan fungerer levering med Dao?
- Kan jeg ændre udleveringssted eller leveringsadresse?
- Hvordan fungerer hjemmelevering af postpakker med PostNord?
- Hvor lang er leveringstiden?
- Kan jeg afhente min bestilling direkte fra jeres lager?
- Hvorfor kan min vare ikke leveres til et udleveringssted?