Hvis en forkert adresse vises i kassen, kan du se, om du selv kan opdatere din adresse under "Min profil" på "Mine sider", inden du gennemfører din bestilling. Hvis det ikke er muligt at ændre adressen, skyldes det, at din kundekonto er knyttet til din folkeregisteradresse. Vores adresseregistre opdateres næsten dagligt i forhold til folkeregistret, så hvis du for nylig er flyttet, kan adressen blive opdateret automatisk inden for kort tid. Hvis det ikke sker, kan du kontakte vores kundeservice, som muligvis kan hjælpe dig med at ændre adressen manuelt til din nye folkeregisteradresse, inden du afgiver din bestilling.
Hvis du har den korrekte adresse i din kundeprofil, men ønsker levering til en anden adresse (f.eks. dit sommerhus), kan du kun bestille med kortbetaling. Du skal da oprette en ny kundeprofil uden at angive dit CPR-nummer, registrere en anden e-mailadresse end den, du bruger i din nuværende profil, og betale med kort. Vær opmærksom på, at vi ikke leverer til Færøerne eller Grønland.
Gør følgende:
• Gå til "Log ind" og klik på "Ny kunde"
• Indtast din e-mail-adresse (bemærk: må ikke være den samme som på evt. allerede eksisterende kundeprofil)
• Indtast dit fornamn og efternavn
• Klik på "Udfyld adresse manuelt", og indtast din foretrukne leveringsadresse
• Vælg en password, og indtast dit mobiltelefonnummer
• Vælg ja eller nej til nyhedsbrevet og klik derefter på "Fortsæt"
• Læg de ønskede varer i kurven
• Gå til kassen og bekræft, at den rigtige leveringsadresse og mobilnummer vises under "Leveringsmetode"
• Vælg kortbetaling, indtast dine kortoplysninger og klik på "Gennemfør køb"